Welke app is ideaal voor van a naar b?
BugHunter
2019-02-22 13:00:42 UTC
Welke app is ideaal voor van a naar b? Met de auto
of fiets of lopend?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
2019-02-22 14:07:11 UTC
Wil ik ook wel weten. En dan vooral voor offline gebruik.
O. Udeman
2019-02-22 14:18:56 UTC
Post by J
Post by BugHunter
Welke app is ideaal voor van a naar b? Met de auto
of fiets of lopend?
Wil ik ook wel weten. En dan vooral voor offline gebruik.
Geldt ook voor jou.

En voor ieder ander die geinteresseerd is, zie de draad die met het
navolgende bericht begon:

2019-02-22 14:16:48 UTC
Ga je de discussie hier opnieuw beginnen?!
BugHunter
2019-02-22 16:51:32 UTC
Post by O. Udeman
Post by BugHunter
Welke app is ideaal voor van a naar b? Met de auto
of fiets of lopend?
Ga je de discussie hier opnieuw beginnen?!
Ja het lag me bij dat er al een discussie over was
geweest maar ik kon hem hier niet vinden. Ik heb
Navigator opgehaald maar nog niet uitvoerig getest
maar ik vind Offline Maps denk het fijnst hoewel
ik die ook nog in de praktijk moet testen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
O. Udeman
2019-02-22 17:09:26 UTC
Post by BugHunter
Post by O. Udeman
Post by BugHunter
[...]
Van Navigator is recent een nieuwe update, waarbij de keuzemogelijkheden
om een bestemming in te voeren zijn uitgebreid. Ik ga het hier verder
niet uitleggen, maar het is bijzonder prettig dat je nu drie
keuzemogelijkheden hebt. Nog niet eerder bij een andere app of vast
systeem gezien. Zelden dat apps verbeteren bij updates, maar deze dus wel!
BugHunter
2019-02-22 18:03:43 UTC
Post by O. Udeman
Post by BugHunter
Post by O. Udeman
Post by BugHunter
[...]
Klinkt goed, we gaan het zien. IK ga eerdaags met
de fiets naar In de Boogaard, winkelcentrum in
Rijswijk, kijken hoe dat gaat, Je mag geloof ik nu
nog een foon vasthouden op de fiets, straks moet
je stoppen of een houder op het stuur maken.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
O. Udeman
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/fiets/vraag-en-antwoord/mag-ik-bellen-en-naar-muziek-luisteren-op-de-fiets
BugHunter
2019-02-23 16:15:52 UTC
Post by O. Udeman
Post by BugHunter
Post by O. Udeman
Post by BugHunter
Post by BugHunter
[...]
Dat zeg ik. Er komt een mooie markt voor houders
op het fietsstuur voor telefoons. Hopelijk zijn de
telefoons voldoende schokvrij. Op die manier mag
je zelfs WhatsAppen. Dat zal niet meevallen, maar
goed.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
2019-02-26 13:53:30 UTC
Post by BugHunter
Klinkt goed, we gaan het zien. IK ga eerdaags met
de fiets naar In de Boogaard, winkelcentrum in
Rijswijk, kijken hoe dat gaat, Je mag geloof ik nu
nog een foon vasthouden op de fiets,
Knap hoor, mensen die dat kunnen.
BugHunter
2019-02-26 14:42:23 UTC
Post by J
Post by BugHunter
[...]
Valt wel mee, maar als je de foon teveel aandacht
moet geven, wordt het gevaarlijk.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
youp
2019-02-23 16:47:55 UTC
ik heb een ideale app voor van b naar c, heb je daar wat aan?
BugHunter
2019-02-23 18:25:19 UTC
Post by youp
Post by BugHunter
Welke app is ideaal voor van a naar b? Met de auto
of fiets of lopend?
ik heb een ideale app voor van b naar c, heb je daar wat aan?
Kom op Joep, je kan beter.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk