TV tweet app.
2022-05-23 12:19:08 UTC
Tot mijn positieve verassing heb ik in de play store van mijn Android
TV een sociale media app gevonden: "TV Tweet". Toch ben ik huiverig om
deze app te gebruiken en mijn twitter wachtwoord in te voeren. Ik ken
de maker van die app eigenlijk niet en ben bang dat hij er met mijn
wachtwoord vandoor gaat. De maker heet pulse communications of zoiets.
Of moet ik mij geen zorgen maken en mijn wachtwoord gewoon invoeren?
Ook heb ik nog op de een of andere website een "twitter for Android
TV" app gevonden die ik vanaf een apk bestand kan installeren. Maar
daar begin ik eigelijk liever helemaal niet aan.
Jan van den Broek
2022-05-23 12:27:54 UTC
Post by P
[...]
Goed.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
2022-05-24 08:07:21 UTC
On Mon, 23 May 2022 12:27:54 -0000 (UTC), Jan van den Broek
Goed.
Verder nog adviezen?