Tijd continue tonen
Cecil Westerhof
2018-03-13 21:33:49 UTC
Ik heb een serie video's op mijn Android tablet gezet. In Linux ik
gebruik mpv en daar kun je continue het tijdstip en de duur van de
video tonen.
Op de Android kan ik het ook zien, maar dan moet ik op het scherm
drukken en na een paar seconden verdwijnt het weer. Is er een manier
om het continue te tonen?
--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer
LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/cecilwesterhof
Sjoerd
2018-03-14 11:47:55 UTC
Post by Cecil Westerhof
[...]
Voor Android heb ik MX Player, een speler die zowat alle denkbare
formaten kent en heel veel instelmogelijkheden heeft. Zo ook deze:

Menu > Display > Settings > tab 'Controls' en dan 'Interface auto hide'
uitvinken.
Cecil Westerhof
2018-03-14 13:13:49 UTC
Post by Sjoerd
Post by Cecil Westerhof
[...]
Die zit niet in F-Droid en in principe installeer ik alleen vanuit
F-Droid software.
Sjoerd
2018-03-14 14:25:42 UTC
Post by Cecil Westerhof
Post by Sjoerd
[...]
Is het een idee om de apk te downloaden en dan te installeren?
Bijvoorbeeld van hier:
https://mxplayerdownload.co/download-mx-player-apk-android
Frank Slootweg
2018-03-14 15:01:36 UTC
Post by Sjoerd
Post by Cecil Westerhof
Post by Sjoerd
[...]
Dat lijkt me in dit specifieke geval inderdaad het beste.

Voor het algemene geval van iets dat niet in F-Droid zit, maar wel in
de Play Store: APKPure.com.

Ik gebruik APKPure.com vooral als de Play Store zegt/denkt dat een app
niet compatibel in met mijn device(s) of niet beschikbaar is in mijn
regio.
Cecil Westerhof
2018-03-14 15:13:31 UTC
Post by Sjoerd
Post by Cecil Westerhof
Post by Sjoerd
[...]
Dan moet ik toch eerst wat onderzoek doen. Ik ken dit pakket niet en
weet niet wat de implicaties zijn.