Lenova Tab M8 FHD met Linux
Cecil Westerhof
2023-03-17 12:11:05 UTC
Ik heb Lenova Tab M8 FHD en die wordt al ruim een jaar niet meer
geüpdated. Ik heb begrepen dat op sommige Android apparaten Linux kan
worden geïnstalleerd. Kan dat op deze tablet, of is er een andere
goede optie om het OS te vervangen?
--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer
LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/cecilwesterhof
het varken van Breslau
2023-03-17 12:35:50 UTC
Post by Cecil Westerhof
[...]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ga kijken of het ding is te
unlocken en er LineageOS op te zetten...

Helpt dit?

https://tweakdroid.com/lineage/lenovo-tab-m8-tb-8505fs/
--
"Wer hätte nicht gern einmal Recht bekommen
Doch die Verhältnisse, sie sind nicht so.
(Bertold Brecht)"
Cecil Westerhof
2023-03-17 18:24:04 UTC
Post by het varken van Breslau
Post by Cecil Westerhof
[...]
Bedankt. Ik ga dat 'even' goed bekijken.
En voordat ik aan de slag ga alles dat van belang is van de tablet
afhalen natuurlijk. :-D