Is F-Droid uit de lucht
Cecil Westerhof
2020-06-01 07:29:54 UTC
Ik kreeg gisteren van iemand een oude Android tablet. Daar heb ik
natuurlijk F-Droid op geïnstalleerd. Echter ik krijg:
Error getting F-Droid index file -> no mirrors available

En als ik naar mijn telefoon kijk die dagelijks een update zou moeten
doen, was de laatste synchronisatie op 20 maart. (Meer dan twee
maanden geleden.)
Is F-Droid uit de lucht?
--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer
LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/cecilwesterhof
Cecil Westerhof
2020-06-01 17:08:20 UTC
Post by Cecil Westerhof
[...]
Op mijn telefoon werkt het weer nadat ik de repository uit en weer aan
heb gezet. Waren meteen zeven updates. Ga er even vanuit dat dit is
opgelost.

De tablet is misschien te oud om met F-Droid te werken. Er staat me
bij dat ik iets heb gelezen over nieuwere ssl protocollen en misschien
ondersteund mijn oude tablet die niet. Model number is GT-P5110, dat
is volgens mij een Samsung Galaxy Tab 2.