X96 box voor tv
youp
2019-06-01 09:11:33 UTC
Inmiddels de X96 aangesloten op mijn tv. Het werkt allemaal perfect, en dat
voor minder dan 50 euro (nou ja 58 euro maar wel met een 'gratis' draadloos
toetsenbord erbij geleverd). Wat een mooi soepel systeem is dat Android
toch, bloedsnel zonder dat vertragende achtergrondgelazer van Windows.
Ano
En is Netflix aanwezig in de App store? Ben benieuwd.
youp
2019-06-01 15:45:48 UTC
Post by youp
[...]
Niet in de App store, wel gewoon aanmelden via Google Chrome. Of dat
uiteindelijk werkt weet ik niet.
youp
ter aanvulling: https://help.netflix.com/nl/node/57688
Ano
2019-06-01 18:36:48 UTC
Post by youp
Post by youp
[...]
Je krijgt via die laatste pagina wel een erg oude versie van Netflix,
4.16. Maar zolang je geen interactieve films en zo wilt kijken geeft dat
natuurlijk niet. Ik heb op mijn tv box versie 6.26.1 staan, latere
versies willen niet meer - schijnt dat Netflix ook een hekel heeft
gekregen aan tv boxen...
youp