Fastboot mode werkt niet
Paul van der Vlis
2022-04-14 17:27:11 UTC
Hoi,

Ik heb hier een Fairphone 2 die op zich werkt, alleen lukt het me niet
om hem in fastboot modus te krijgen.

"adb devices" ziet hem, "adb reboot bootloader" reboot hem, echter dan
loopt hij vast. Ook via booten met toetsen ingedrukt loopt hij vast.

Er lijkt dus iets echt mis met de recovery, maar hoe kun je dat verhelpen?

Groet,
Paul
https://vandervlis.nl
Paul van der Vlis
2022-04-14 21:18:52 UTC
Post by Paul van der Vlis
[...]
Het is al gelukt. Fastboot mode bleek toch te werken, ik zag echter
alleen het opstart-logo, waardoor ik dacht dat hij was vastgelopen.

Dit is gewijzigd in nieuwere versies van de modem-firmware, maar dat
stond er op mijn apparaat niet op.

Groet,
Paul
https://vandervlis.nl